Privacy verklaring

Verzamelen en gebruiken van persoonsgegevens van klanten, leveranciers en andere  opdrachtnemers 
Graag maken wij u er op attent dat wij de persoonsgegevens die u ons verstrekt zullen verzamelen
en gebruiken omdat dit noodzakelijk is om een eventuele overeenkomst met u te sluiten en uit te voeren.
Dat geldt zowel voor onze (potentiële) klanten als voor partijen bij wie wij zaken en/of diensten inkopen. 

Bent u een (potentiële) klant van ons, dan gebruiken wij uw gegevens om u een huurcontract te kunnen toesturen,
te kunnen bepalen aan welke specificaties of wensen een bepaalde zaak of 
dienst dient te voldoen, zaken te kunnen leveren of werkzaamheden voor u te kunnen verrichten, 
te kunnen factureren en met u vlot en efficiënt te kunnen communiceren over de 
uitvoeringsaspecten van de overeenkomst. 
U bent niet verplicht om ons uw persoonsgegevens te verstrekken. Als u ons geen of onvoldoende 
persoonsgegevens verstrekt, dan is het echter wel mogelijk dat wij aan de hiervoor genoemde 
werkzaamheden geen uitvoering kunnen geven.
 
Doorgifte aan derden
Uw persoonsgegevens zullen door ons niet te beschikking stellen aan derden. Verder maken wij 
gebruik van externe serverruimte voor de opslag van (delen van) onze verkoop- en 
inkoopadministratie, waar uw persoonsgegevens een onderdeel van uitmaken. 
Uw persoonsgegevens worden om die reden aan onze provider van serverruimte verstrekt. 
Omdat wij gebruik maken van een nieuwsbrief mailing dienst, worden uw persoonsgegevens tot 
slot doorgegeven aan de aanbieder van deze dienst. 

Direct marketing
Als u regelmatig bij ons bestelt, zullen wij de door u opgegeven persoonsgegevens bewaren en 
gebruiken om u in de toekomst persoonlijk per e-mail op de hoogte te brengen van onze bestaande 
en nieuwe producten en diensten en u hier eventueel een aanbieding voor te doen. 
Wij hebben bij het gebruik van uw persoonsgegevens voor dit doel een gerechtvaardigd belang, 
namelijk het aan de man brengen van onze producten en diensten. Iedere keer dat wij u een 
reclamemailing sturen, heeft u de mogelijkheid ons te laten weten hier geen prijs meer op te 
stellen. Zie hiervoor de afmeldlink onderaan iedere mailing. 
Bent u eenmalig klant bij ons, dan zullen wij u alleen reclameberichten toesturen als u ons daar 
vooraf uw toestemming voor heeft gegeven. 

Bewaarperiode persoonsgegevens
Indien u een offerte bij ons heeft opgevraagd maar u geen klant bij ons geworden bent, zullen wij 
uw gegevens uiterlijk één jaar na ons laatste contact verwijderen. Bent u wel klant bij ons 
geworden, dan zullen wij uw persoonsgegevens bewaren voor de duur van zeven jaar na het einde 
van het boekjaar waarin de overeenkomst met u volledig is uitgevoerd. De periode van zeven jaar 
komt overeen met de periode waarbinnen wij verplicht zijn onze administratie te bewaren voor de 
Belastingdienst. Na afloop van deze periode zullen wij uw persoonsgegevens verwijderen. 

Uw rechten
U heeft het recht om ons te vragen om uw eigen persoonsgegevens te mogen inzien. 
Als daartoe aanleiding bestaat, kunt u ons ook verzoeken om aanvulling van uw persoonsgegevens 
of om het wijzigen van onjuistheden. Daarnaast heeft u het recht om te vragen om uw 
persoonsgegevens te wissen of het gebruik van uw persoonsgegevens te beperken. 
Ook kunt u bij ons bezwaar maken tegen het verzamelen en gebruiken van uw gegevens of een 
klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Tot slot kunt u ons verzoeken om verkrijging 
van uw persoonsgegevens of overdracht van die gegevens aan een ander. Om uw rechten te 
kunnen uitoefenen kunt u zich wenden tot: 

RG Veldman, Zwolsmanweg 18, 8606 KC Sneek, 
info@argosjachtbouw.nl tel: 0515-433045

Ook met vragen of voor meer informatie over het verzamelen en gebruiken van uw 
persoonsgegevens kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Publicatiedatum: 16 maart 2018

Login